Sunday, July 26, 2009

KesilapanKu KeegoanMu

hati aku dah ceria kembali walaupun ade parutnye
parut yg tetap akan kekal tinggal dalam hatiku
parut ni kalo berdarah kembali confirm aku trus patah hati
wah aku memalam gini bermadah berhelah plakksss..
ape nak wat layan kan je la yea..

tetibe lak aku teringat kan lagu ct nurhaliza ni
kalo tak silap aku lagu ni femes time tu aku form 3
aku memang suke gile ngan lagu ni walaupun
lirik2 lagu tersebut tak ada kaitan ngan hidup aku mase tu

kalo aku layan lentok nak meleleh lak rase
adesss.. sape sangka ek
hidup kekdg lebih pahit dari manisnye
tapi aku tetap akan lebih mengingati yg manis dr pahitnye

so meh layan lirik lagu ni

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku
Membuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi

Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyatakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dalam hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yang bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini

Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku seperti dahulu

Di dalam rindu ku menangis
Di dalam kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita
Yang memisahkan kita

Di dalam sedu ku berseru
Yang terukir di dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu
Untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu

p/s : lirik lagu ni tak de kena mengena dgn sesape pun cume tetibe je aku teringat lagu ni

6 kata-kata manis:

Yan said...

heheh ingatkan join contest Mamamanja tadi..

klu efa igt lagu ni time form 3
yan lak time form 4 ke 5 ntah..
tp adela relatekan lgu ni ngan kesah centa monyet time tu hahaha

Unknown said...

nape efa ni tiba2 emosional lak kebelakngan ni..ermmmm...(thinking..)

wannur said...

tu la..aku pun duk pikir2 gak nape ni..de mslh ke??

malin said...

ku org yg plg memahami wajib tggl komen, hehe, no matter the situation i will support u k, u can count on me

efamaira said...

thanks guys.. love u all la.. aku dah ok dah.. dah ceria dah.. biase la kan lautan mane yg tak bergelora.. bak kate org kalo takut dilambung ombak jgn berumah di tepi pantai.. cewaaahhhh.. hehe..

again thanks guys.. muuuaaahhhhh..

Mysunshine cake said...

salam, jemput ke blog saya, ada offer semperna ramadhan & shawal..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com