Saturday, October 24, 2009

LELONG!! LELONG!! mai la jengok..

salam sume
wah lame tul aku tak updated blog nih
dh bersawang smpai satu umah ha
rindu yg tera
mat sngat la ngan korang sume
meh lps rindu ckit meh.. muah muah muah muah.. hehe..

okeh2.. straight to the point
aku skrg ni ngah nolong member clear stok bag dia
(hambooii.. ga
jin kan haku nih.. *wink* wink*)
so korang jamu la mate ek tgk pic2 ni
then kalo ade y
g berkenan leh habaq mai kat aku
aku sure layan korang 1st class punye.. hehe..

harge yg tertera adalah termasuk ngan kos penghantaran
kalo nak diskaun kena la cpt yea.. hehe..

so layannnnn..

RM90
USED POLO HANDBAG


RM190
USED BONIA SLING BAG (included receipt, dustbag & carecard)

RM55
NEW VINCCI BAG

RM55
NEW CHLOE BAG (sorry tag take out already)

RM45
NEW PG BAG (sorry tag take out already)

RM58
TWO-WAY USE BAG

RM55
NEW BALI STYLE HANDBAG (no tag bcoz buy at Bali)

RM35
PG TRENDY NYLON BAG

RM30
NEW STYLISH LONG PURSE

so tu la dia bag2 nye..
ha ade yg berkenan ke kalo ade
jgn malu jgn segan.. sekadar nak tanye pun bleh je..
sila la hubungi aku di
emel : efamaira@gmail.com
ym : iffah_shamie@yahoo.com

so enjoooooyyyyyysssssss..

7 kata-kata manis:

umi_e said...

ada juga yang berkenan tapi tak tau ukurannyalah...

efamaira said...

alamak kak e ukuran ke nati efa tanye member ek.. efa pun tak tringat langsung lak pasal ukuran tu.. hehe..

wannur said...

wahh..efa..dah berniaga skang ni..bagus2!!

kalo mu jual b4 raye aritu confirm aku beli, huhuhu...x dpt nk kecek duit laki doh, br jah beli h/bag raya br ni..

x po aku jd tukang sokong n tukang sorak..ala2 pom-pom girl...uiks, girl tu utk anak dara..ala-ala pom-pom mak dara..

efamaira said...

pom2 mak dara.. aku suko tu.. hehe.. aku tlg sain opis ja.. dia nk clear stok bag dia.. dia suh la aku tlg iklan kat blog aku nih.. ala aku x ambik untung pun.. tlg2 sain ja.. baik kan aku nih.. hehehehehe..

liza said...

pg jenama a pe?

efamaira said...

liza nati efa tanye member ek.. ni sume member nye bag efa tlg iklan je.. member satu opis..

@adlynna@ said...

sis...y beg vinci oren 2 ade x...
bkenan laa...
arga xleh kurang ke kak???
nnt gtaw kt blog sy ek...
;)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com