Monday, April 27, 2009

Congrate to My Hubby

ni nak cite ckit dulu about my hubby hobi.. my hubby ni blh la dikatekan trgolong lam golongan kaki pancing.. aku ngan kakak penah ikut my hubby gi memancing siap psg khemah tido skali kat tmpat my hubby mancing tu.. sronok gak ar skali skala kalo slalu naik buhsan gak aku.. sib baik kakak tak meragam elok je tido lam khemah tu.. mule2 kan aku geli nak mkn ikan yg my hubby pancing tu tau tak kenapa sbb aku geli umpan dia tu aku pkr ikan mkn umpan tu pastu aku lak mkn ikan tu tp pkr2 logik aku pun tak tau ape ikan2 kat lam laut tu mkn sebnrnye.. so skrg aku pun dh mkn gak ar ikan yg my hubby pancing..
ari ahad lepas (26/04/2009) my hubby joint la competition memancing kat pantai putri (masuk paper ni) hehe.. aku ngan kakak tak ikut.. 1st time tu my hubby joint competition selame2 my hubby jd kaki pancing tak penah pun joint mana2 competition memancing ni.. ni pun sbb member2 yg paksa so kire member punya psl la kan joint la.. Alhamdulillah dah rezeki my hubby gak nye 1st time joint trus dpt hasil wpun adiah hamper saguhati je ade la jgk dr balik tngan kosong je.. balik tu trsengih2 my hubby ckp kat aku "mama daddy dpt hamper".. aku pun tmpg gumbira gak sbb dpt mkn mende lam hamper tu.. kakak jgn ckp ar gumbira siap heboh ngan cousin2 dia sume ckp "daddy kakak dpt hamper".. so let's enjoy pic my hubby tu..

- sepanjang2 pantai tu penuh ngan org pkai baju hijau topi putih
(topi tu cantik tp baju dia kureng ckit.. bley la)
- 1st time tu my hubby naik pentas ambk adiah.. hehe..
(semenjak dh kawin la dulu skolah2 slalu gak naik pentas)

my sweet hubby.. huhu.. sweet ke..
di mate ku mmg slalu nmpk sweet.. in my heart also..

ni la ikan yg membolehkan hubbyku dpt hamper tu
ikan ape ni ek.. jap aku tanye my hubby
dialog ku ngan hubby ku :
aku : dy ikan ape ni?
hubbyku : ikan senangin ma
aku : oo.. ikan senangin (sambil mulut trlopong)
pdhal aku pun tak kenal sngat ikan2 ni.. hehe..

ni la rupe hamper tu
wpun tak sebrp tp ttp mnjd pujaan atiku.. muahaha..

to my hubby congrate dear
lain kali kalo ade competition joint je
mana tau rezeki msg2 ade rezeki ade la

0 kata-kata manis:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com