Friday, April 17, 2009

Permulaan

Dah lama nak wat blog ni sebnrnye tp disbbkan masa yg tak mgizinkan dan tak brp pandai (bahse sopan gitu) maka trbantut la tapi ntah ape angin ntah aku malam ni trtry la plak then trcipta la blog yg tak sebrp ni tapi puas gak kpala otak aku duk pikir nak tulih psl ape nih aduyaiii.. ape nak cite ni.. hhmmm.. meh cite psl anak aku yg kiut miut cam aku nih.. hikhikhik.. aku ade sorg anak pompuan yg brusia 4 thn 12/6 ni genap la umo dia 4 thn anak aku ni lasak gile beb bdk laki2 pun leh kalah ngan dia aku rase.. kaki sume penuh brparut ape taknye syik brlari je kejenye then jatuh darah luke lekat la tande tangan pun penah brsimen tp tak patah la cam trseliuh gitu tp doc suh simen gak pendek kate lasak gile ar anak aku tu wpun pompuan tp kaula sinar idupku.. hukhukhuk.. mama love u dear.. Nur Umairah Syahmina Binti Hasmehisham.. pgglan manjenye kakak.. koleksi pic kakak.. ckit je dlu bnyk lagi next time la..


2 hari


2 bulan


6 bulan


1 tahun


2 tahun


3 tahun


4 tahun


trkini dah gi skolah dh pun.. kiut kann..

ni la pic kakak yg tangan dia brsimen tu kalo tak silap umo dia lam 2 thn lbh la rase..

wpun brsimen ttp tomey.. huhu..

0 kata-kata manis:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com