Monday, May 25, 2009

Giveaway From ChomelCraft

giveaway lagi.. huhu.. ku memang la excited gile ngan giveaway2 nih..
ku nak joint nak joint.. mane tau ade rezeki bley bagi kat kakak pakai
sepit2 yg comey ni.. lagipun memang cantek, lawa, kiut miut ha hairclips kat ChomelCraft ni..
ikhlas ok ngan sepenuh ati bukan ayat bodek semate-mate..

ok nak cite ckit pasal blog ChomelCraft ni
(nak cite pasal tuan empunya blog tak berape kenal sangat.. hehe..)
ala mule2 je nati makin kenal la tu.. ngehhh..
kat blog ChomelCraft ni macam2 jenis sepit n hairclips ada..
cam iklan astro tu macam2 ada.. hehe..
hairclips ni juga direka dan dibuat sndiri (handmade gitu) oleh
tuan empunya blog ni iaitu Cik Jijah..
sepit2 n hairclips ni juga dijual secara online oleh Cik Jijah kite ni..
memang kreatif Cik Jijah ni..

aku cam biase ar tak tergolong lam insan2 yg kreatif ni..
felts tu pun aku tak tau ape mende sampai aku kena bukak kamus
cari ape maknenye.. ish.. ish.. ish..

tuk dapatkan info ngan lebih lanjut mengenai giveaway ni
bley la gi blog ChomelCraft ni..

so kengkawan ape lagi jom ar kite pakat ramai2
gi serbu blog ChomelCraft ni
so enjooyyy..

p/s : aku kalah tak menang giveaway ni wey aku dpt gak la 1 kit DIY hairclips tuk giveaway Cik Jijah ni.. Cik Jijah saje nak suprisekan aku.. aku memang suke suprise2 ni.. bertambah2 la enjoy sebab dpt kenal kengkawan baru gak.. aku suke.. pssttt.. Cik Jijah kalo wat giveaway lagi efa nak joint gak tau.. ngeeehhh..

8 kata-kata manis:

Jijah said...

terima kasihhhhh...!
malu nih kena rajinkan diri mellawat blog lepas nih.. sempat kah? hermm

xoxo

U-jin said...

comelnye sepit2 ni...camne nak beli..

efamaira said...

same-same kasih Cik Jijah..

mekasih gak kat Cik Jijah sbb sudi jengok blog ni..

tak pe Cik Jijah pelan-pelan omputeh kate slow-slow..

hehehe.. :)

efamaira said...

u-jin kalo nak beli bley gi blog Cik Jijah tu..

tak pun u-jin jom ar joint giveaway kat blog Cik Jijah tu..

comey bangat sepit2 dia..

:)

Yan said...

comel gak sepit2 tu... tp kite tak pakai sepit.. Qispun tak reti pakai huhuu...

efamaira said...

Yan tak pe leh simpan sampai Qis besar.. jom ar Yan joint giveaway ni.. kite meriahkan majlis ramai2.. hehe..

Unknown said...

comeinye tuan umahhhhhhhhhhhh!!!
hehehe..anaknye pon comeiii..
berbaloi kalau efa menang klip tu babe! good luck ehh!!

efamaira said...

uuittt.. lydia mekasih.. anak je comeii mak nye comot.. haha..

suri pun comeii bangat ape..

comeii sesangat..

ni bkn bodek tau tp kenyataan beb..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com