Friday, May 29, 2009

Kebuhsanan Menerjah

wey aku buhsan ar.. tak tau nape..
sok ari sabtu tak keje patut bes tapi aku rase buhsan ar
sebab tak de aktivi nak wat wekend ni
dok je kat umah..
arhhggg.. buhsan buhsan buhsan..

kebuhsanan mule menerjah kpala otak aku ni
bile aku buhsan kpala otak aku jem
mule ar aku malas nak wat keje
tak kire ar ape2 keje memang aku malas nak wat

malas2 aku pun rajin gak nak hapdet blog ni.. hehe..
ala aku nak luahkan perasaan buhsan aku ni ar
aku dah buhsan, aku dah buhsan
eceh cam lirik lagu amy search lak
sggh ar wey buhhhhhsannnn gilerrrrr ni..

so enjoy buhsan

2 kata-kata manis:

Jijah said...

efa, sebenarnya ada tulis kat blog tapi tak timbul la plak ada silap html coding. saya bg juga kat efa DIY hairclips tu.. no 1,2,3 pun dapat :) nnt email saya ASAP yer.. thanks!

efamaira said...

ye ke Cik Jijah.. alai..hai sukenye atiku ini..

mekasih Cik Jijah.. hidup Cik Jijah..

hehe.. :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com