Sunday, May 17, 2009

Toddler Super Model Contest

kali ni nak joint contest yg dianjurkan oleh Mama Aqish ni lak..
memang kompem ku kena sawan blog ni.. hehe..
bkn ape saje nak meriahkan majlis bak kate org
lagi ramai lagi meriah.. memang meriah kan..
contest ni bermule dr 5 may sampai 28 may..
untuk dptkan info ngan lebih lanjut bley la gi blog Mama Aqish ni..
payah gak sebenarnye nak suh kakak posing2 ni
mcm2 aku kena bodek baru dia nak
so ni la 3 keping pic yg dpt aku ambil
enjoy yea..
opss.. lupe lak kengkawan sume jgn lupe undi kakak yea..
pinjam trade mark stacy jap..
alamak terlebih sudah.. afundi kakak..
cam af la plak.. hehe..
Nama : Nur Umairah Syahmina Binti Hasmehisham
Umur : 3 thn 11 bln
antare post2 kakak bkn post opis yea.. ekekeke..

post seksi.. kecik2 bley ar..

ni post gedik santai.. hehe..

alahai sejuk perut ku..
post muslimah gitu.. kekalkan sampai besar yea..
so skrg aku kena jwb 2 soalan dr blog Mama Agish ni..
payah gak nak jwb tuk soalan no 2 tu nati mesti aku cam masuk bakul angkat sndiri
so aku jawab la ek tapi ngan sepenuh ikhlas atiku ini..
soalan pertame:
kenapa saya suka bace blog Mama Aqish
sebenarnye aku dah lame jadi silent reader kat blog Mama Aqish ni.. aku suke bace dia bercerita tentang anaknye Damia Nurin Balqis bg aku rate2 sume blog ibu suke cite pasal anak masing2.. memang menarik dan penuh ngan idea bile cite psl anak ni.. lagi satu aku suke nengok blog Mama Aqish meriah kalerful gitu.. macam2 ada.. hehe..
soalan kedua
kenapa anak saya mesti dipilh sebagai pemenang
tuk jawab soalan ni terpakse la aku masuk bakul angkat sendiri yea.. hehe..
bagi pandangan mate aku sebagai ibu kakak seorg bdk yg cukup comel, kiut, miut, cantek, lawa manje ha ape lagi pendek kate yg seangkatan dgn nye la.. hehe.. penuh dgn keletah yg mencuit ati tapi kadang2 leh gak wat jiwaku sakit tapi bdk2 normal la perkare camtu kakak juga cepat mesra dgn sume org.. itula antare sbb2 kenapa kakak mesti dipilih sebagai pemenang
so kengkawan jom la kite ramai2 gi blog Mama Aqish tuk meriahkan majlis ni.. so enjoyyy..

10 kata-kata manis:

Nour El AiN said...

cutenya nak dara sorang nih..
sonoknya ada bb gurl...
chantekkk sungguh..
good luck utk contest nih.. =)

mummysya said...

Salam Singgah...

Amboi...pandainya dia berposing....

Sangat cuteee....

efamaira said...

thanks Mama Dhiyya and mummysya..
saje je nak meriah kan majlis..
kalo berjaye tu kire rezeki la mudah-mudahan..

Zuraimah Ismail said...

alahai comelnya...all the best ya..

Salam Kenalan dari kami..:)

efamaira said...

salam kenalan gak tuk CT.. thanks..

Yan said...

suke ngan gambo dia bertudung siap baju kurung tu.. comel sangat..

efamaira said...

comel yea Yan.. mekasih bnyk2..

Azure said...

pandainya dia bergaya

jalan2 dari blog mama aqish..salam kenal yea

efamaira said...

thanks Zahran.. errr.. pggl Zahran je bley kan pnjg sngat la nak sebut sume..

hehe.. :)

efamaira said...

salam kenal gak azure..

;)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com