Thursday, June 4, 2009

Bunting Pun Dah Sampai

okay ni plak kiriman ke dua yg aku dpt ari ni
yg memang ku nati sangat2
sempena beday dak kakak yg ke 4 thn 12/06/2009 ni nati
ku telah order mende alah ni..
hehe.. mende alah..

cantek bungkusan nye mesti secantek isi di dlm nye

cam biase la yea ku snap2 la dulu
seblum ku open.. hehe..
open lagikss..

bile ku open
ni la isi di dlm nye..

ha nengok2.. cantek tak..
cantek kan kan kan.. sweet kan kan kan..
ku suke sesangat
mesti korang tertanye2 nape Ben10 tema dia
sebab dak kakak ni suke gile ngan Ben10 ni
adeh.. aku pun fening ar mengalahkan bdk laki2 lak
dah dak kakak suke aku pun layan kan je la

okay aku terangkan ckit psl bunting ni
bunting ni aku order dr Bz-Design ni
(pssttt.. Bz-Design skrg tgh wat giveaway yea..
jom ar joint tuk meriahkan majlis..)
saiz dia 3 x 2.. bg aku saiz ni okay ar
tak besar tak kecik.. comey2 gitu..
dan yg paling penting harge nye include ngan courier charge
amatlah berpatutan skali.. dan hasilnye pun menarik.. tu yg penting tu..
bg aku la.. kalo bg org lain aku tak tau ar..

so korang layan la yea pic dak kakak ni ngah posing ngan bunting ni

hmm.. sweet tak.. same tak cam lam bunting tu..

undi la saye.. saye akan pastikan kehidupan wanita sume akan terbela
saye akan menjadi seperti Ben10 yg bertukar rupa
untuk mengusir anasir2 jahat dr atas muka bumi ini..
hidup wanita.. hidup wanita..
hidup Ben10.. eh eh melalut lak.. hehe..

caya la.. best.. thumb-up for Mama Hakimi..

so korang kalo ade ape2 event yg memerlukan
kad, bunting, banner, paper bag or something yg berkaitan
bley la gi blog Bz-Design ni tuk detail yg lebih lanjut
n order la ape2 yg berkenan di ati korang..
macam2 design ade.. cam astro macam2 ada..
so enjoooyyyy..

4 kata-kata manis:

Mama HH said...

waah... tq tq.. tulun pomot..!

Luv u laa EFA.. hehe

efamaira said...

hehe.. welkam welkam.. tulun ade makne ni.. hek hek hek.. :)

btw luv u too la Mama Hakimi..

ngeh ngeh ngeh...

nadnye said...

sama macam Uwais n Uzair suka Ben 10 :)

efamaira said...

nadnye Uwais n Uzair tu ok la suke Ben10 pun sbb bdk laki kan.. tp anak aku tu pompuan.. ishh.. ishh.. kegileannye trhadap Ben10 mengalahkan bdk laki2 lak kekdg.. anak nye pasal layan kan je la..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com