Tuesday, June 23, 2009

Saat Yg Ditunggu Telah Tiba.. Dan Pemenangnye..

adeh.. sakit mate nak hampir juling dah ha
sib baik tak juling.. huhu..
mesti korang tak nak aku membebel kan
mesti korang nak tau kan sape pemenang nye..
2 ari 2 malam tau aku kire..
dan keputusan nye...
bunyi drum.. drumm.. drumm.. drumm..
jeng.. jeng.. jeng..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tempat pertame Lydia Delia (1968 komen)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tempat kedua Sweetwannur (1657 komen)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tempat ketiga Atiqah (826 komen)

tahniah!! tahniah!! tahniah!!

adiah tempat kedua dan ketiga adelah berupa
perfumes gak iaitu One Drop Perfumes
tapi bukan sekotak sorang tau
masing2 dapat 4 botol je
so adil la kan tempat pertame, kedua n ketiga
masing2 dpt 4 botol perfumes
cume jenama je lelain..
ok tak.. jgn ckp tak ok ek..

dan ade lagi satu adiah yg ni memang misteri
tak leh ckp biar tuan punye badan dpt baru tau ape dia.. hehe..
dan dimenangi oleh
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mama Hakimi

yeaaahhhh.. tahniah!! tahniah!! tahniah!!

sebenarnye aku memang dah berniat
sape jadi pengomen pertame n 1st wat entri
aku akan tetap bagi adiah walaupun dia tak menang

dan jutaan ucapan terima kasih kepada sume yg joint giveaway ni
Mila
Munira
Aliff Aqill
Wansteddy
Anjung Kraf
Sharewithoya
Cik As
Lil Felt (ape name ek Adila ek)
Wan Anis Sorfina
Jom Makan

harap2 tak de la name yg tertinggal
aku salute korang sume
cayalah...

pada yg menang sila emel nama, alamat n phone no
kat aku ek efamaira@gmail.com
penghantaran nati lam bulan 7
hrp sabar menanti yea..
n hope korang sume enjoooyyyyy..

17 kata-kata manis:

Atiqah said...

tiqah menang..Alhamdulillah..
no 3 pun jd la..ok gak tu..segala perjuangan dan titik peluh ku menaip comment bersama kak Lydia, Kak Wannur, Kak Mila & blogger2 yg lain akhirnye terbayar..

actually dok kira lg comment ni..asyik break je sbb mata berpinar..maklumla pkai spec x thn renung skrin laptop lme2..

hehe..msuk sem bru ngn perfume bru..

thanks Kak Efa..my first time actually join giveaway contest cmni..terharu lak menang..huhu..

sian kak Efa kira comment, tiqah sndr x smpt nk kira..

mintk maaf byk2 sshkn kak Efa kira comment smpai 2 hr 2 mlm..huhu
sedih lak x dpt kira comment sndri smpai hbs..

pe pun..tahniah kpd pemenang yg lain..dan semua yg join pun adalah pemenang..

sbb..kte menang dpt jmp kwn2 bru..walaupun hya dlm dunia maya ni..dunia maya pun x akan wujud kalo x de watak yg real..

Kak Efa mmg best..thanks juga kpd penaja..

Unknown said...

makkaaiihh..banyak gak aku komen ehh?? huhuhuhu...tak sangka lakk..aduuh..aku tak terpikir aku yang menang..

yahuuuuuuuuuuu..dapat perfume!!!
aku suke..aku suke..

thanks efa!! dan juge sponsor efa tu....kimsalam kat die ehh..

ALIFF AQILL + AIRISS AISARAA said...

huhuhu..
saat yg org lain tunggu, bukan kita sbb kita tau awal2 lg dah xmasuk senarai..

tahniah kpd pemenang, lain kali buat lagi.. pasti kita join.. hehe..

ps: pasni ni kena pi spa yg ada pakej massage mata.. hihihi..

Wan Anis Sorfina said...

Tahniah3!!!!! Huyooooo sweetwannur menang! pergh!

mila said...

tahniah semua...
nak tau tak saya pon dapat hadiah jugak..
hadaiahnya ialah kawan2...
tq efa..
tq semua...
sapa2 nak buat give away lagi habaq no..

UMMI FARIS & FARAH said...

owwhh!!!aku menang!!!!yeayyyy!!!no 2 pun ok gaks!!!yuhuuuuuuuu!!!!!tq efa..tahniah lydia n tiqah n yg lain2 jugak...

UMMI FARIS & FARAH said...

yeahh..wan..saye menang!saye menang!(wahh..lebih2 lak!hak..hak..)

Anonymous said...

Tahniah kepada yg berjaya...

efamaira said...

atiqah ~ wah pnjg benor ucapan tiqah ni.. hehe.. mekasih jugak sbb sudi joint.. tahniah..

lydia ~ aku rase kan kalo ade giveaway yg kena komen bnyk2 ni kalo ade ko org lain gerun tak nak joint.. haha.. gurau je ek.. tahniah..

aliff aqill ~ mekasih sbb sudi joint.. tu la nak kena gi wat massage.. adehhh.. sib baik tak juling mate ku.. hehe.. kite ngah tggu cg diana nye giveaway lak.. kite la 1st yg akan joint.. wah gitu ke.. hehe..

wan ~ mekasih sudi joint.. lenkali joint la lagi ek.. wah cam la aku nak wat lagi.. haha..

mila ~ mekasih sudi joint gakss.. aku salute la semangat meroyan ko tu.. haha..

sweetwannur ~ tahniah.. berbaloi la ngan ko meroyan kat komen box aku.. haha..

fariena ~ salam kenal.. lenkali kalo efa wat giveaway lagi.. meh la jint yea.. tu pun kalo la.. hehe..

Wansteddy Tales said...

tahniah kepada yg menang.... wans ni punya la tergila2 nk menang. blom rezky jugak. huhu...

xpe la. next time nk cuba dgn lebih gigih. semangat xmo kalah nih ngahaahhaha....

Mama HH said...

yeah.. dpt misteri gift!

Tq EFA!

Yan said...

perghhh komen tak ingt punye byk tuh,...

ribu ribu tuh.. giler ahh korang mengomen..

U-jin said...

yeah.....tahniah pd pemenang!!!

adila cutie-home said...

huhuhu.. taniah pada sume pemenang.. heeheheee

imanmom said...

tahniah pada yang menang,yang tak menang cuba lain kali....

efamaira said...

Wansteddy ~ yea wans lenkali joint lagi tau.. wah cam ade lagi.. hehe..

Mama Hakimi ~ hehe.. sesame..

Yan ~ efa lagi gile yan duk ngire berpinar biji mate ha.. sib baik tak juling.. huhu..

Ujin ~ yeaahhh.. tahniah2 pade sume..

Jom makan ~ yeaahhh.. lenkali kalo ade lagi jgn lupe joint gak yea..

efamaira said...

adila ~ yeahhh.. tahniah pade sume.. huhu..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com