Thursday, June 4, 2009

Yeaaa.. Dah Sampai

seblum ku cite ngan lebih lanjut
ari ni ku dpt 2 kiriman pos
huhu.. suke sesangat

ni kiriman yg pertame yg aku dpt dr ComelCraft

jeng jeng jeng.. ape isi kat dalam ni ek..

taaadaaaa.. ni dia isinye..

ribbon ladybug bersame 3 aligator klip

adiah ni aku dpt sebab jadi pengomen ke dua
terbanyak di blog Cik Jijah semase dia wat giveaway tu..
ala yg sepit2 comey tu.. yg jadi pujaan ramai tu..
tp aku tak dpt la sepit2 comey tu aku dpt yg ni la
ni pun orait ape cun gak ribbon ladybug tu
leh la aku wat ape2 yg patut ngan ribbon ladybug n klip2 tu..

korang nak tau brp bnyk komen aku tu
506 komen.. aku pun cam tak caye aku leh komen bnyk camtu
tp aku tu kire ckit ar banding ngan lydia ni
pecah rekod ooo.. 947 komen dia beb..
caye la lydia.. salute..
then pengomen ke tiga terbanyak ialah mila ni.. 223 komen..
pehh.. bnyk gak tu..
dan pemenang sepit2 comey tu adelah Cik Wan kite ni..
bertuah tul.. congrate congrate..

so Cik Jijah dah lancarkan Flower Crochet Hairclips tu
sesape yg nak order bley la gi blog Cik Jijah ni yea..
comey2 belaka.. aku pun tergode.. huhu..
so enjoooyyy...

3 kata-kata manis:

Jijah said...

sker tak sker tak?

hehehehe nnt dah jadik hairclips jgn lupa tayang wokeh

efamaira said...

suke suke suke sesangat.. hehe..

okeh Cik Jijah mesti tayang punye tp mesti la tak secomey klip2 Cik Jijah tu..

:)

Wan Anis Sorfina said...

efa, dah siap lum klip DIY?? nk nengok!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com