Thursday, June 18, 2009

MOBS & ALICE WONDERS : Giveaway Contest - win a bag of your choice

first time ni ku joint giveaway contest yg bersangkut paut ngan
bag dr alicewonders.. yg dulu aku tak sempat joint
so mudah2an adela rezeki ku kali ni

then kali ni MOBS (Malaysian Online Baby Shop) telah bergandingan dgn
alicewonders untuk menganjurkan giveaway contest yg menarik ni..
lawa2 n cun2 sggh bag2 kat alicewonders tu.. meleleh air liur aku nengok
wah sampai camtu ke.. hehe..

tapi yg paling aku meleleh nengok laptop bag dia lah
makaiiihhh.... menawan jiwa raga jantung atiku sggh..
kalo dpt mau aku wat tido bag tu silap2 my hubby kena tido bawah..
huahuahuahua.. (mintak2 la hubbyku tak bace).. hehe..

so sila klik banner yea tuk ketahui syarat2 ngan lbh lanjut n jelas

dan bag pilihanku ialah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taaaadaaaaa...

TreeFlower 14" Laptop Messenger Bag

pehhh.. mengancam gile kan dahla warne nye merah menyerlah
ni kalo ku bawak gi mane2 confirm terjojol biji mate orang yg melihatnye
confirm ar beb sebab aku pun tak pernah nmpk lagi org bawak
laptop bag cengini rupe.. uuiittt.. memang idamanku la..

oppss.. lupe slogan aku tuk giveaway contest ni berbunyi
me need a bag because i want to stop carrying my ragged and
unfasionable bag

memang pun laptop bag ku itu ragged n unfasionable.. huhu..
so korang sume klik sini yea tuk joint giveaway contest ni
yg bermula dari 16 Jun 2009 hingga 23 30 Jun 2009
(extended to 30th June 2009)
gud luck n me too..
so enjoyyyy..

2 kata-kata manis:

U-jin said...

menarik gak contest ni...gud luck ek

efamaira said...

mekasih ujin.. meh ar joint kite meriahkan lagi majlis.. ;)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com