Sunday, June 7, 2009

ZARA SHOPPE : FATHER'S DAY CONTEST

kali ni ku nengok bnyk lak contest tuk father's day
so ni ade la slh satu dr nye
contest ni dianjurkan oleh ZARA SHOPPE
contest ni bermula dr 04/06/2009 hingga 30/06/2009


Syarat-syarat peraduan bley la diketahui dgn lebih lanjut
di blog ZARA SHOPPE ni
keputusan pemenang akan di umumkan pada 1/7/2009

dan adiahnye amatlah menarik.. ku suke sesangat..
sesuai rasenye tuk ayahanda ku terchinta itu..
sure ayahandaku leh bergaye seperti org mude.. hehe..
lagipun dah agak lame diriku tidak mengadiahkan ape2
kepada ayahandaku itu..
wpun ayahandaku tak pernah meminta ape2 adiah drku
tp aku pasti mesti dia akan gumbira bile ku adiahkan sesuatu padanye

okey ku citekan ckit mengenai ZARA SHOPPE ni
di ZARA SHOPPE terdpt pelbagai purse, wallet, scaft, accessories
n shawl yg dijual secara online..
sile klik link dibawah yea tuk detail yg lbh lanjut..

PURSE
WALLET
SCAFT
ACCESSORIES
SHAWL


barangan nye sume menarik n menawan ati..

okey ni adelah pic pilihanku..

pic ni pic raye thn lepas mase ni aku gi beraye kat umah ayanhandaku sila abaikan muke ku yg kembang semangkuk itu aku dan ayahandaku memang jarang benor bergambar together gether semenjak aku dah besor pnjg ni.. dulu kecik2 slalu la jugak.. kalo tak silap aku ni adelah pic kedua yg aku ambik ngan ayahandaku.. pic pertame dulu mase aku kawin tu pun ambik beramai2 .. so aku rase ni adelah pic yg paling bermakne lam idup aku kenangan ku bersame ayahanda terchinta ku.. sweet sesangat.. okey aku cite ckit psl ayahandaku.. ayahandaku tergolong lam golongan orang kurang upaya (OKU) kerana ayahandaku cacat penglihatan kerana penyakit mate yg dialami nye mase mude2 dulu.. walau bagaimane pun ayahandaku adelah seorang yg amat independent bley melakukan ape jua kerja tanpa bantuan org lain dgn mate atinye.. setelah bondaku meninggal ketika aku berusia 16 thn ayahandaku la segale2 untukku.. (tibe2 lak aku rase sebak ni.. adeh) ayahandaku la yg menguruskan segale2nye tuk ku even memasak pun.. bile aku sudah jadi hak milik org lain iaitu suamiku barula ayahandaku menerima org baru dlm idupnye.. aku gumbira dan bersyukur sekrg2nye ade insan yg dpt menjage ayahandaku wpun tanpe aku disisi.. tiada perkataan dpt ku ucapkan tuk menghargai segale susah payah ayahandaku ketika membesarkan ku.. ayah kau la segale2 tuk ku tiada sesape pun layak tuk mengantikan tempatmu.. Happy Father's Day..

wah contest aku wat speech lak.. hehe.. aku teremo la ckit.. tak pe kan..
layankan je la.. huhu..
so rasenye sume aku dh wat dh ikut dh syarat2 nye..
kengkawan ape lagi korang pun joint la yea tuk meriahkan lagi majlis ni
lagi ramai lagi meriah
so enjooyyy..

6 kata-kata manis:

watie wyyn said...

weols baca pun rasa sebak!

nnt nak g tgk link dia la..kot2 bleh cukup syarat..bleh la join!Hiks

efamaira said...

mummyaeesh mase duk tulih tu air mate dh meleleh.. sob sob sob.. huk huk huk.. chedih oooo...

ha tgk2 nati kite pakat ramai2 meriahkan majlis.. :)

malin said...

wah, kalu kite join bleh banjir lg ni nk wat entry, hehe...
tp kena korek dulu mane gamba ngn abah ek...

efamaira said...

tu ar pasal lin.. banjir siap bah tu.. huhu.. korek lin jgn tak korek.. meh kite pakat joint ramai2..

nadnye said...

ku baca pun sedey..

efamaira said...

memang sedey nadnye smpai skrg pun kalo ku bace balik leh meleleh lagi.. sob sob sob.. huk huk huk..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com