Tuesday, June 30, 2009

My Big BIL Wedding - Part 1

entri ni khas tuk my big bil n his wife
Selamat Pengantin Baru

ari jumaat lepas 26/06/2009
kiteorg bertolak dari melaka ke jb lam kul 11 pagi
smpai jb lam kul 2 ptg lebih krg camtu la
jb ni kat skudai perling
nikah lepas asar lam 4.30 lebih kat Masjid Kolam Air
malam tu plak berinai.. 1st time aku berinai kan pengantin
esoknye sabtu 27/06/2009 majlis persandingan
so korang layan la pic yea.. zasss layanzzz..

ketika nak bertolak ke jb
sempat gak snap2 lam van
yg join 1 biji van ngan 2 biji kete
aku naik van yea.. adehhh.. sakit pinggang.. haha..
pastu benti rehat jap kat mane ek aku lupe ar
aku ni memang bab name2 tempat ni
aku mudah ilang ingatan.. hehe..

ni plak kat Masjid Kolam Air
seisi akad nikah berlangsung
akad nikah dilafaz 2 kali baru sah
huhu.. teringat lak time aku dolu2
tapi my hubby skali je yea trus sah
wah gitu.. hehe..

tema kaler belah pihak pompuan oren n hitam
nice.. jarang tgk gabungan oren n hitam
yg hantaran kaler pink tu dr pihak lelaki
malam menginai pengantin bersongket hijau
malam ni my small bil jadi pengapit
1st time tau aku berinai kan pengantin ni
macam2 aku tanye kat mak andam tu.. haha..
al maklum la tak biase..
tapi pic aku berinai kan pengantin tak de la plak
sbb camera kat tangan aku.. so tak pat la snap

ni plak keesokkan ari nye
tuk majlis persandingan pengantin mengenakan songket kaler oren
my hubby jadi pengapit yea.. sweet nye.. hehe..
aku tu yg berbaju hijau sambil mendukung
dak kakak yg tangan nye berbalut
majlis yg simple n meriah

ni plak pic pd malam berinai tu
dah lame tak bergamba ngan my hubby
so sempat la posing jap.. tp ku nmpk gemOk..
huhu.. my hubby lak menten dr dulu smpai skrg..
adehhhh.. tak leh jadi ni..
dak kakak sempat lak posing atas pelamin
nak merase gak la tu duk atas pelamin
tak pe kakak nati merase gak
sabar yea.. ekekekeke..

yeaahhh.. ni dia mak budak nak gak enterprem
huhu.. muke ku yg tembam n daguku
oooo.. tidak tidak.. double chin..
bile org katekan ku semakin gemOk
aku slalu gunekan ayat ni
"hubby i pndai jage ati i tu yg i makan tak ingat dunia sbb ati senang"
hahahaha.. layan kan je la.. ayat nak sedapkan ati sndiri..
this saturday 4/7/2009 majlis belah pihak lelaki lak..
so enjoooyyyy...

4 kata-kata manis:

Unknown said...

a'ah la wehh..tembam gak ko ehh..kekekeke..takpe..tu tanda laki bagi makan sedap..hehehe..

efamaira said...

wey lydia.. tau tak pe.. sejak 2 3 4 menjak ni memang badan ku semakin mengembang2 lak.. adehhh.. camno nak buek ni..

wannur said...

wahh..kemain lg ko duk posing ye efa...

efamaira said...

hehe.. bkn slalu tu pun sib baik aku tak posing sakan.. aku tak bagi post maut tu kalo tak terlopong mulut ko nengok.. haha..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com