Wednesday, June 17, 2009

Contest Model Bertudung

yeeaaahhhh.. contest lagikssss..
huhu.. rajin sggh deorg ni wat contest
sebagai tanda sokongan dr ku
aku akan cuba joint ma
ne2 contest yg ku termampu
kalah menang bu
kan ukuran nye
tujuanku semate2 tuk membuatkan majlis bertambah meriah
tapi kalo meman
g tu rezeki la.. huhu..

okeh contest ni plak dianjurkan oleh ummie_mirahaziq
cam biase la yea aku malas nak membebel panjang
tuk ketahui info nga
n lebih lanjut mengenai
syarat2 contest ni sile la klik pd banner


so ni la dia model bertudung yg aku pertaruhkan
wah gitu.. hehe..

ni antare pic anak dare ku yg cukup ku suke nengok
ekceli pic ni secare candid je aku ambik
walau pun candid tapi aku rase pic ni menarik n sweet sesangat
wah puji anak sndiri ni.. hehe..

so korang sume cam biase la yea
jgn lupe joint.. lagi ramai lagi meriah..
oppss.. lupe sudah.. close date nye 30 Jun 2009 @ 2 p.m.
so enjoooyyy..

6 kata-kata manis:

Yan said...

mestila puji anak sendiri..
sape lg nak puji klu bukan kite ye tak???
nak puji berbakol2 pun takpe.,
lgpun klu boleh kite mmg kene puji dia sebagai doa kite untuk dia gak.. hehe

efamaira said...

hehe.. yan betul betul betul..

;D

ummie_mirahaziq said...

thanks sudi join my contest..salam perkenalan..semoga berjaya

efamaira said...

salam perkenalan gak.. mekasih een..

:)

UMMI FARIS & FARAH said...

uikss..comel2!!!cantiknye mata dieeee!!!tukar bleh x???

efamaira said...

bole bole bole.. bole blah.. hahaha..

tak ar efa gurau je.. comel ek comel cam mama dia kan.. hehe.. mekasih..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com