Sunday, June 14, 2009

Makan-Makan Di Hujung Minggu

sempena ngan beday dak kakak jumaat lepas
kiteorg pun decide la nak gi makan kat tesco
sambil2 nak beli brg2 dapur skali
bak kate org sambil menyelam sambil minum air
sambil membeli sambil la memakan
hahaha.. gitu ke.. layan kan je la..

aku bab2 makan kat luar ni cukup suke
bahgia rase sbb aku tak yah la ssh2 nak masak
huhu.. letey tau kekdg nak masak
sbb aku slalu kehabisan idea nak masak ape
syik2 lauk yg same pun buhsan gak kan

so korang layan la yea pic kite org ni
tempat nye kat RasaMas di tesco
orait gak makanan nye berpatutan la ngan hargenye
so layan.. zassss..

kite org order ape ntah name nye
aku dah lupe la
tp tuk family sets la
hargenye sume siap tax baru RM24.40 sahaja..
oppss.. aku lupe ar nak snap air
aku order air strawberry my hubby grape
n dak kakak mineral water
tp last2 aku gak yg kena minum mineral water tu
dak kakak tak nak minum dia cakap tak best
memang la tak best mineral water ape rase..
rase cam air puteh je la.. hehe..

uuiittt.. dak kakak nasi smpai dulu trus dia bedal makan
tgk ar dak kakak mkn lapar gak nye
ye ar aku cume masak bfast je mehun goreng
pastu kiteorg kuar tu pun dh ptg gak
tu yg lauk lain blum smpai dia dah stat bedal makan
sila abaikan pic diriku yg bam bam iteww

ni la dia pic sesudah menchekek makan
licin ko tp sayur tu kureng ckit shedapnye
tu yg tak abih tu nak2 tauhu tu tak bersentuh pun
sebab kite org 3 beranak ni memang tak suke
makanan yg lam spesis tahu mahu ni.. huhu..
rase lembik tak shedap

so itu la dia aktiviti kiteorg pd hari sabtu semalam
so enjooyyy..

3 kata-kata manis:

UMMI FARIS & FARAH said...

urmmm..sedapnye!!!!

U-jin said...

LOR SIAN TAHU TU MEH ANTAR sini sikit..heheh....

efamaira said...

sweetwannur ~ memang sedap yum yum yummy.. hehe..

ujin ~ nah nah nah ambik.. hehe..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com