Monday, June 22, 2009

HotSweetCorner Giveaway

SECARA RASMI NYE DITUTUP
PADA PUKUL 7:30 TADI
HARAP MAKLUM

PENGUMUMAN TERAKHIR :
MINTA AMPUN LA BANYAK2 YEA..
NI PUN EFA DAH PIKIR 3 HARI 3 MALAM GAK..
DENGAN INI DIUMUMKAN GIVEAWAY NI AKAN
DITUTUP LEBIH AWAL DARI MASA YANG SEPATUTNYA
IAITU PUKUL 8 MALAM NI..
HARAP MAKLUM

PENGUMUMAN :
INI TERPAKSA AKU LAKUKAN
MEMANDANGKAN KOMEN BOX AKU DAH
CECAH 2000 LEBIH
MAK AIII.. AKU PUN TAK SANGKA ARR..
SYABAS DIUCAPKAN KEPADA PENGOMEN2 SUME
YANG SETIA DUK NGOMEN DI KOMEN BOX AKU NI
OLEH ITU AKU TELAH BERPIKIR SELAME
3 HARI 3 MALAM SAMA ADA TINDAKAN AKU NI
PATUT KE TAK.. UUUIITTT.. AYAT TAK TAHAN.. HEHE..
DENGAN INI DIUMUMKAN CLOSE DATE TUK GIVEAWAY INI
TELAH DITUKARKAN KEPADA 22/06/2009 (ISNIN)
JAM 8:00 MALAM.. HARAP MAKLUM..

OPPSSS.. LUPE SUDAH..
AKU TELAH UP KAN PEMENANG OKAY
SO SEKARANG AKAN ADE 3 PEMENANG
ADIAH TUK 2 LAGI PEMENANG TU.. MISTERI.. HAHAHA..
MANE LEH BAGITAU.. BARU SEPRISE SIKIT..
SO GUD LUCK..

memandangkan bulan ni ramai sungguh

blogger yg wat giveaway n contest
aku pun nak masuk lam list blogger yg wat
giveaway jugak lah
maka dengan ini aku umumkan bahawa blog aku akan
wat giveaway bermula dari 19 Jun 2
009 hingga 27 Jun 2009
so close date giveaway ni 22 Jun 2009 @ 8:00 malam

dan adiahnye di sponsor oleh member aku
ni pun salah satu cara tanda sokongan aku pada nye
so meh nengok ape adiah nye

ha korang nampak tak ni la adiahnye

Pure Mediteranean Perfumes terdapat 4 haruman wangian
Perfume 1 : Inspired by Britney Spear - Fantasy
Perfume 2 : Inspired by Paris Hilton - Paris Hilton
Perfume 3 : Inspired by J.Lo - Live
Perfume 4 : Inspired by DKNY - Be Delicious

sungguh wangi ala ni pun lebih kurang macam One Drop Perfumes tu
One Drop Perfumes tu pun aku dah beli gak.. wangiii..
lately banyak sugguh perfumes paten camni
ha korang minat tak nak dapatkan perfumes ni
kalau minat sila la penuhi syarat2 yg berikut yea :

1. wajib menjadi follower hotsweetcorner.blogspot.com dan add blog ini
di bloglist korang.
2. buat entri mengenai giveaway ini kat blog masing2 dgn mencopy
gambar adiah tersebut.
3. sila link kan blog ini dalam entri korang itu.
4. komen seberapa banyak mana yg korang mampu di entri ini kerana pengomen terbanyak akan dijulang sebagai pemenang.

ha senang je kan bagi sesiapa yg pernah joint giveaway camni
so jgn lepaskan peluang cepat2 la joint yea
sebelum aku akhiri entri ini kalau korang nak tau ngan
lebih lanjut lagi mengenai Pure Mediterranean Perfumes ni bley la klik sini
so gud luck n enjoooyyyy...

5377 kata-kata manis:

Mama HH said...

nak... nak.. hihihi

Mama HH said...

kita dh buat dh kat blog kita...

fuh.. fuh.. eh.. bila last date nih?

Mama HH said...

dh dkt kul 1...

kita ngantuk dh

tp nmpk efa nk bg giveaway... terus tetiba kita semangat...huhuhu

Mama HH said...

nk perfume.. nk perfume

Mama HH said...

waaaaa ngantuknye... sambung esok laa.. mandangkan xde tarikh akhir.. sok sempat agi kot.. muahahah

Yan said...

owhh kena komen bnyak2 eh..

tak penah join giveaway2 ni... tak reti... juz wat entri pastu komen byk2 kat sini ke???

efamaira said...

yeahhh.. mama hakimi.. gud luck..

yan ~ ha'ah wat entri kat blog yan pastu komen ar bnyk2 kat entri efa nih.. gud luck..

tak bgtau ke bile close date..

close date 27 Jun 2009 jam 11:59 malam.. harap maklum..

munira said...

wah..nak joi!nak join!

munira said...

harus komen nih...

munira said...

ohhhh bestnya hadiahnya....

thanks hotsweetcorner!
superb ar!

munira said...

ish mau arini ku trus wat entri nih..tunggu ya!

munira said...

i
really
really
really
really
really
wanna win::wink wink::

Unknown said...

haa..jap aku buat entry pasal ni..sapa brani berjuang??? jom!!!!!!!! wakakakaka!! (gelak jahat)

Unknown said...

ok efa..aku dah post entry kat blog..
opppss..lupa nak linkkan blog ko..jap eh..

Unknown said...

ok efa..aku dah buat sume dah..gi la spot cek..kot la aku terlupa nak buat yang lain..kekeke..

Unknown said...

efa, apsal lambat sgt tarikh tutup nyeee..takyah lama2..nanti ko gak susah nak mengira..

Unknown said...

pastu ko tau laa..kang aku lenguh tangan..

Unknown said...

ko memanggggg..saje je nk suh aku ngadap pc ehh..takleh buat keje lain daaaaaa...

Unknown said...

pendekkan laaa tarikh tutup penyertaan tuuuu..aku merayu nihhh..wakakaka..

Unknown said...

seminggu tu bebbb..ko memang nak kena cekik ngan aku nih..grrrr!!..wakakaka..

Unknown said...

ko tau je la..kalau aku dah mula menaip, aku dah tak tau erti mengalah..

Unknown said...

mana ko ni??? ko jangan nak buat senyap ehh..meh menyelah meh!!

efamaira said...

hahaha.. tu dia lydia dh joint.. okeh aku dh cek.. lulus beb.. selamat berjuang n gud luck..

efamaira said...

wey aku mane leh enterprem sngat.. kan penuh lak giveaway ni ngan komen aku sndiri.. wakakaka..

UMMI FARIS & FARAH said...

nak join2!!

Unknown said...

weh efa..ko niii..cm tauuu je aku suke perfume2 ni..nak tak nak aku kena join gakk..sbb aku nakkkkkkk..siut je..

Cik As said...

wah .. dah ramai yg masuk .. biasenyer kalau contest mengomen terbanyak sure saya kalah nyer
huhuhuh

Unknown said...

eh..ade gak le word verification..silap..ye la..senang sbb tak sampai next page lagi..kalu tak, payah nak selak2 page..

Unknown said...

efaaaa..aku nak perfume tuu..

Unknown said...

weh..nak mula nyanyi rasanye tak tiba masa lagi..ditambah pulak penyakit lemau melanda..

Unknown said...

bila laa penyakit lemau ni nak abis..ngan biskut2 aku pon naik lemau beb!

Unknown said...

cik as, jangan lupa eh..bag tu lydia nak jugak..wahhh..tamak tol! wakakaka..cik as, meh le komen bebanyakkk..

Unknown said...

mana yang lain2 ni?? jom la mengomen ramai2..biar meletop blog efa ni!! wakakaka..

Unknown said...

weh efa..nape ko tak giveaway skali ngan bag yang ko ckp aritu..kelas tauu..

Unknown said...

kalau banyak penyertaan, ko tambah la giveaway..kasi meriah skett..bag2 yang ko ckp aritu..aku pon nak..(muka tak malu..kasi betis nak peha plak..)

Unknown said...

weh, aku nak tanya..selain 4 bau perfumes yang ade tu, ade tak bau yang lain?

Unknown said...

weh efa..ko jangan ym aku..itu sudah mengganggu konsentrasi aku yang tgh meroyan menaip ni..wakakaka!

Unknown said...

kang aku takleh pecah rekod aku..aku nak pecah rekod 1000 posting boleh?? (ko jangan pening..blom 1000 posting lagi..hahaha!)

Unknown said...

weh..efa..aku tauu..ko tgh sengih2 baca komen kannn..aku tauu sbb aku tgh riki tgh ko dlm bebola ajaib ni..

Unknown said...

ala..efa..ko tak payah sengih2..ko kasi je aku perfume kat atas tu..hehehe..

Unknown said...

aku nak tinggal pc jap..nak gi wat keje lain..sakgi buat keje mesti dok teringat perfumes tu! hampeh!

efamaira said...

wannur n Cik As meh la joint tuk meriahkan lagi majlis.. hehe..

Unknown said...

efa, kimsalam kat kwn ko yang sponsor perfume ni ehh..

UMMI FARIS & FARAH said...

huih...dah byk komenter nihhhh!!!!

UMMI FARIS & FARAH said...

sy dh wat entry tu efa..

UMMI FARIS & FARAH said...

wangiiii tuuuu

UMMI FARIS & FARAH said...

macam2 ada....nak..nak....

UMMI FARIS & FARAH said...

efa comeyyyy...kasi saya!!!sy suke perfumes tu

UMMI FARIS & FARAH said...

efa ..td sy edit my blog..tbe2..ilang lak ur comment..huhu..sowy..

UMMI FARIS & FARAH said...

lalala..suke2..suke ...nk menang!!!

UMMI FARIS & FARAH said...

huihhhhhh!!!!!!pakai perfumes tu mesti lenyap segala bau tengit..

UMMI FARIS & FARAH said...

kotak yer pun lawa kannnnn....

UMMI FARIS & FARAH said...

hadiah tu utk sorang pemenang je ke efa??kasi la byk2..

Unknown said...

ehhh..tinggal kejap dah ade banyak komen..takleh jadik ni..ye la efa..kalau ade 3 komen tertinggi cmne lak ngan 2 lagi tu??

Unknown said...

kalau ade 5 komen tertinggi lak cmne??haa..

Unknown said...

ko tambah la lagi giveaway..kasi extra..extra meriah!! hehehe..

UMMI FARIS & FARAH said...

efa darlinggggg....bile lagi u wat giveaway ni..i bukak smlm x de ag..huhuhu...seb baek efa gtau tadi..hihihi

Unknown said...

jangan ko giveaway anak dara ko dah..sbb aku dah booked anak dara ko tu..hehehe..

UMMI FARIS & FARAH said...

huihhhh....cepat tol lydia mencelah...x bleh jadik ni...

UMMI FARIS & FARAH said...

komen lagi...n lagi...lagi...efa pun pakai ye perfumes tu?

UMMI FARIS & FARAH said...

sy suke perfumes!!!!wangi!!best!!terrrbaiikkkkk!!!!!!

UMMI FARIS & FARAH said...

efa..kalo menang dapat perkotak ke perbotol?

UMMI FARIS & FARAH said...

jawab efa..jawabbbb!!!!!

UMMI FARIS & FARAH said...

aku tgh bersemangat nihhhh....apa lagi nak komen nihhh...best kan perfumes tu..>>rasa cam dh byk kali ku bilang...huhuhu

efamaira said...

kengkawan sume kalo ramai blogger yg joint.. baru la ade penambahan adiah yea.. harap maklum..

so ajak la ramai2 yea joint tuk meriahkan lagi majlis..

;)

Neeza.Areef said...

ayoyo sgt wangi la ini entry..nk la jgk

UMMI FARIS & FARAH said...

can mali can...ketipung payung..dimana dia..minyak wangi saya..minyak wangi saya ada pada efa..hahahaha...

UMMI FARIS & FARAH said...

kembali mengomen....berpinar bijik mata aku..huhuhu...tapi akan kugagahi juga...demi perfumes terchentaaaa....mmuuaaahhhh!!!!!

munira said...

saya da buat komen dah

munira said...

nak..
nak..
nak...
nak.....
nak.........
nak...........
nak..............
nak....................
perfume itu!

munira said...

nak..
nak..
nak...
nak.....
nak.........
nak...........
nak..............
nak....................
perfume itu!

ini entri ku


http://munira.inter.net.my/2009/06/hotsweetcorner-giveaway.html

jgn lupa jengah ye..

munira said...

entri ku

http://munira.inter.net.my/2009/06/hotsweetcorner-giveaway.html

munira said...

i
really
really
really
really
really
wanna win::wink wink::

munira said...

i
really
really
really
really
really
wanna win::wink wink::

munira said...

i
really
really
really
really
really
wanna win::wink wink::

munira said...

i
really
really
really
really
really
wanna win::wink wink::

mila said...

efa...
aku terkezutt berok nih...

munira said...

harus penuh nih...
cepat!
boir sampai 10000 komen ek
hahahahaha

mila said...

wei aku nak join gak... rugi la aku buka blog hang lambat...

mila said...

tp aku dah ketinggalan...

munira said...

harus penuh nih...
cepat!
bior sampai 10000 komen ek
hahahahaha

munira said...

harus penuh nih...
cepat!
boir sampai 10000 komen ek
hahahahaha

munira said...

harus penuh nih...
cepat!
boir sampai 10000 komen ek
hahahahaha

munira said...

cepat!
cepat!
cepat!
cepat!

munira said...

cepat!
cepat!
cepat!
cepat!

mila said...

tp tak pa aku akan tingkatkan usaha..

mila said...

alamak x buat n3 lagi la pasal give away ni.. jap g buat ble ke?? nak komen bebanyak dolu... ble ye cik efa..

mila said...

nnti dah buat n3 aku publish ye efa..

efamaira said...

mila tak kesah la ko nak komen dulu bnyk mane pun janji entri ko wat pastu link kan kat blog aku.. kalo tak disqualified tau.. huhu..

mila said...

efa aku dah buat n3 special untuk give away hang nih...

http://www.naufalakifmila.blogspot.com/2009/06/jom-join-give-away.html

jemput la melawat...

mila said...

uihh.. sambutan yang hangat la.. koman dah nak cecah 100... dasat2..

mila said...

adakah kemenangan berpihak kepada aku..??

mila said...

apakah aku terpaksa merepek dan meraban.. untuk mengomen sebanyak yang mingkin untuk menang??

Unknown said...

mila pon ate yeeee..hi mila in da houseeeee...hehehe

mila said...

aku nak menang la..pleaseeeee....

mila said...

dugaan untuk menang yang aku alami ialah... kena komen banyak...

mila said...

dan satu lagi..apasal la panjang bebeno word verification nih geram aku tau..

mila said...

minyak wangi... emmm beshhh..

mila said...

efa.. nak habaq satu rahsia nih...
aku nak menang nih...

Wan Anis Sorfina said...

Saye nk join! Jadi yang keseratuihhhhhh ~

http://wananissorfina.blogspot.com/2009/06/efa-hotsweetcorner-giveaway.html

efamaira said...

yeaaahhhh.. aku dpt no 100.. huhu..

efamaira said...

uiittt.. wan dpt la yg no 100 tu.. hehe.. gud luck wan..

Wansteddy Tales said...

spushhh... ssspushhh... aha... wanginya.... baiklah efamaira... kita pun dah join diz contest.. jemput ke blog saya yep...

http://mummynaliya.blogspot.com/2009/06/hotsweetcorner-giveaway.html

Wansteddy Tales said...

http://mummynaliya.blogspot.com/2009/06/hotsweetcorner-giveaway.html

jemput singgah ye efamaira...

Wansteddy Tales said...

pastilah nak menang perfume besh2 camni... pls singgah my blog

http://mummynaliya.blogspot.com/2009/06/hotsweetcorner-giveaway.html

Wansteddy Tales said...

spushhh... ssspushhh... aha... wanginya.... pls come my bloggg...

Wansteddy Tales said...

love to join diz giveaway....

munira said...

oohhh
ohhhh
ohhhh
ohhhhh
ohhhhhhh
ku datang lagi wakakakaka

munira said...

oohhh
ohhhh
ohhhh
ohhhhh
ohhhhhhh
ku datang lagi wakakakaka

munira said...

oohhh
ohhhh
ohhhh
ohhhhh
ohhhhhhh
ku datang lagi wakakakaka

munira said...

harus ada adiah tambahan lg ni ye :)

liza said...

hai efa nk join jg...let me win

liza said...

ok da follow tau

liza said...

n sec otomatik dah msk senarai bloglist liza tau..

liza said...

ok da post entry jg..

liza said...

kiranye dah lulus la kan nk join ni?jgn lupa cek tau...

liza said...

liza nk minta maaf cos delay hadiah efa lelama...mgu dpn mgkn akn di pos ok..sorry

liza said...

miyak wangi ni xpernah ada pon..alangkah bestnyer lau menang..

munira said...

nak minyak wangi
nak minyak wangi
nak minyak wangi

liza said...

tuan rumah dah lunch lom? jmput lunch skali meh..

mila said...

i'm back..yooohuuu..

munira said...

nak minyak wangi
nak minyak wangi
nak minyak wangi

liza said...

wanginyer
wanginyer
wanginyer
nk menang .........

liza said...

kitepun nk jg..nk jg.........

mila said...

wui..dah banyak komen rupanya... kejo yop..kejo..

liza said...

wanginyer
nk jg
wanginyer
nk jg
wanginyer

liza said...

oh minyak wangi i want one..i want one..i want to win....

Wansteddy Tales said...

ado lucunya... mcm2 mesej posting ada...

1st time nk menang hadiah kena main posting mesej. smpaikan nk komen e lagi xau dah. kekeke....

tp mmg enjoy join giveaway ni...

Wansteddy Tales said...

nak menang punya pasal, taruk gak komen bnyk2...

liza said...

owh efa bg la can kiter menang..
owh minyak wangi...owh wanginyer...

Wansteddy Tales said...

hope boley menang...

Wansteddy Tales said...

besh giler perfume gift ni... nak beli mahal kot, dpt free sure tmbh2 wanginya, kekkeke

Wansteddy Tales said...

pasti nak menang nih....

Wansteddy Tales said...

ps: kita dh addlink efa. lupa nk mention b4 diz

mila said...

wanginyaaa... tebau-bau dah nih..

Wansteddy Tales said...

hope wans leh menang, yeeehuuuuuuuuuu..........

Unknown said...

ramai gak yang join ni..besnyee..meriahhh!!

Unknown said...

jom kita meramaikan majlis menyempur perfume ke bdn!!

Unknown said...

hilangkan segala bau2 tengit! jangan sembur tapi tak mandi lagi udah leee..

Unknown said...

mcm biasa, kita mengomel ngarut2..tapi kali ni di blog efa plak..sapa tak kenal efa..raja sms..eh..bukan..rasa mengomen..hehehe..

Unknown said...

komen sebanyak mungkin..tapi jangan lupa makan ye sumee..

Unknown said...

makan untuk hidup..hidup tuk makan..perfume tuk hidup..ehh.yeke?hehehe..

Unknown said...

apa2 je la efaaa..janji perfume tu aku nakk..boleh?

Unknown said...

jom kita mulakan acara menyembur perfumeeee..dah terbau wangi nih!!

mila said...

amboi lydia.. mencanak2 aih komen.. x tggu kawan2 pon...

Unknown said...

efa..aku suka yang j.lo.. wangi siuttt!!

mila said...

hai liza anjungkraft.. jom komen bebanyak.. baru nak lunch ke??

Unknown said...

dah try pakai aritu..mmg bes..maveles!somi pon sukee..hehehe..

Unknown said...

perfume melambangkan wanita..tanpa perfume siapa la wanita..

Unknown said...

kalau tak pakai perfume, bau acem! hehehe..

mila said...

jom..jom..jom..pakat join give away efa..

Unknown said...

kalau dah bau acem, jangan kata bapak budak, budak pon takut nak dekat! wakakaka..

mila said...

minyak wangi oh minyak wangi..emmm harummnyaaa..

Unknown said...

jadi, selalu2 la pakai perfume..nak pakai perfume kena lalu dulu dugaan ni..dogaannnnnn..(kata p.ramlee..)hehe..

mila said...

minyak wangi oh minyak wangi..emmm harummnyaaa..

Unknown said...

hidupku cintaku kasihku sayangku hanya pada perfume itewww..hehehe..

mila said...

hotsweetcorner give away... i will win...

Unknown said...

mila..sowi..aku tak pasan lak..ang baru lepas makan ke?

Unknown said...

aku baru je abis makan..tgh makan pon dok terbau2 perfume..hehehe..

Unknown said...

efa nye pasal la nih..tgh makan pon rasa air perfume!

Unknown said...

sampai gitu skali maknanye mmg kena menang le..

Unknown said...

nasib baik tgh mood mengomen!

Unknown said...

tadi asik lemauuuu je..bila terbau perfume kat umah efa ni..trus bulat mata! hehehe..

Mama HH said...

ya ampun...

mlm td first comment... arini dh ke 162 plak... wwahhhhh xde hrpn nih

Unknown said...

sama2 la kita mewangikan diri dengan perfume ape eh?lupa nama die..hihihik..jangan marah efa..

Mama HH said...

nak.. nak perfume...

Efa... psst.. psst... xdpt adiah tu dpt adiah misteri pon jadik laa muakakakaka

mila said...

wah dah dekat 200 la...komen lagi dan lagi..

Unknown said...

mama hakimi..ramai peminat perfume kat sini haa..termasuk la saye..hehe..

Unknown said...

sape laaa tak suke perfume ye dokkkk..haruman menggoda naluri! jangan mengoda org dahhh..

Unknown said...

belasah je laa..janji dapat perfume!

Unknown said...

dah 170 posting dah ni..masa ade lagi seminggu..haa..amikkkk!! hehehe..bio efa blaja mengira nanti..hihihik..

Unknown said...

kat atas ni pon efa ade note..
'mekasih..komen la bebanyak yea..:)
hah..betapa baiknye efa suh komen bebanyak..kena lak org tgh meroyan menaip..hehehe..

Unknown said...

sambil komen sambil cuci mata ngan perfume tu..

Unknown said...

hotsweetcorner mmg hottzzz!! se'hot' tuan die..auwww!!
(bukan bodek haa..no no no..)

Unknown said...

jom komen sampai lebam!! jangan smapai lebam takleh pakai perfume dahhhhhhh..hehehe..

Unknown said...

4 botoi perfume wehhhh..botoi leh wat collection..botoi die lawa gak..

Unknown said...

comei je botoi die..kaler maroon lagikkk..

Unknown said...

nak lydia nyanyi lagu perfume ke??
hehehe..ade ke lagu berkaitan ngan perfume?? pikiaq jap..

Unknown said...

tapi nak nyanyi siang masih muda..nak nyanyi biaq pi malam2..baru hujan turun..tidoq sedap dibuai mimpi perfume..kekeke..

Mama HH said...

efa....

jgn lupa nama i ek

efamaira said...

kengkawan sume.. tuan umah bz ckit ek.. wah aku jd tuan umah ni.. wakakaka.. mane yg dah joint nati efa gi jengok yea tuk yg belum jengok la..

teruskan usaha anda sume mengomen.. chaiyok chaiyok chaiyok...

Unknown said...

nak berpantun pasal perfume pon takde idea lagi..biaq sakgi la berpantun..

Unknown said...

meroyan jappppp..nak perfume!!! nak perfume! nak perfume!

Unknown said...

ade ke patut word verification tu suh taip 'berak' ?????hahaha!! kelakar betul..dah la tgh syok wangi2 tingat perfume..

mila said...

efa bersediala untuk julingan mata mu nak baca komen kami ni no...

Unknown said...

perfume..perfume..perfume..aku tgh lemau..kasi sikit wangi wangiannn..

Unknown said...

betul kata mila tu efa..jangan ang lak meroyan mengira nanti dah laa..hehehe..jangan marah efaa..

Unknown said...

aku nye perfume tinggai skit2 je tuh..nak tambah lagi..nak yang dr efa punye..ewahh..

mila said...

lydia.. share la ngan aku perfume tu..

Unknown said...

ermmmmm..wangiiiiiiiiiii..

Unknown said...

boleh je mila..takde masalahhh...amik bau je bleh?? wakaka..jahatnye lydia ni..lydia guwau je mila..hehehehe..

mila said...

lydia.. dan2 tu minyak wangi hang habis no.. aku pon nak habaq gak yang minyak wangi aku pon nak abes gakk..

Unknown said...

mcm laaa lydia yang menang..mila pon hebat gakk.. bahaya ni! hehehe..

mila said...

nak minyak wangi..nak minyak wangi... nak bagi wangi.. efa jangan lupa aku.. aku nak jugakkk..

Unknown said...

tu ar..dan2 je perfume abiss..wakakaka..boleh je nak beli lain..tapi kalau boleh nak lain dr yang lain..nak hasil dr mengomen bleh??hehehe..

Unknown said...

lydia pon nakk..nakk..nak..nak ape? nak perfumeeeeeee..hehehe..

mila said...

bair lenguh tangan jangan busuk ketiak..komen banyak2 bagi menang minyak wangi..

mila said...

mama hakimi jom nyanyi..

Unknown said...

mila..nanti kalau ko menang, ko kasi la skit kat aku..aku tak kisah..dapat bau pon aku sukee..

Mama HH said...

oo perfume...

ada harapan ke aku nk menang nih..

kecewa tul kalau masuk giveaway.. konpom xmenang

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com